Forums
Counter Strike :: Forums :: Romanian Forums :: Setari Counter Strike
 
<< Previous thread | Next thread >>
Tutorial: Setarea si ajustarea nivelului de detalii si randare grafica
Moderators: Giovanni, Bot1
Author Post
Giovanni
Fri Jan 26 2007, 09:15PM

Registered Member #1
Joined: Thu Jun 29 2006, 01:31AM
Posts: 102
Render - OpenGL

Rezolutie

Aici depinde de mai multi factori cum ar fi diagonala monitorului, tip lcd sau crt si de obicei cam cu ce sunteti obisnuiti.
Spre exemplu pe un crt de 17 rezolutia optima ar fi de 800*600 si la o valoare cat mai mare a refresh rateului ( hz )

La lcd-uri preferabil ar fi sa nu schimbati rezolutia nativa adica cele de 19 inchi au rezolutia optima de 1280 * 1024. Cu toti stim ca lcd-urile nu au refresh rate deci nu ne mai intereseaza acest factor.

Color Quality
Selectati High 32 bits


Setari consola:

fps_max 100 ( default e pe 72 )
fps_modem 100
developer 0
cl_minmodels 1

Optiuni din driverul placi video, recomandari:

Antialiasing settings - OFF
Anisotropic filtering - OFF
Image setting - High Performance
Vertical Sync ( V-sync ) - OFF


Se mai pot face setari pentru ajustarea nivelului maxim de detalii si randare grafica in meniul Steam - My Games - Properties - Set Launch Options

Pentru detalii maxime, adaugati:

+r_rootlod 0 +mat_picmip 0 +r_waterforceexpensive 1 +r_waterforceflectentities 1 +r_shadowrendertotexture 1 +mat_colorcorrection 1 +mat_trilinear 1 +mat_forceaniso 16 +mat_hdr_level 2



» +r_rootlod # - ajusteaza detaliile modelelor, 0=high 1=medium 2=low; exemplu +r_rootload 0 pt maxim
» +mat_picmip # - ajusteaza detaliile texturei, 0=high 1=medium 2=low
» +mat_reducefillrate # - ajusteaza detaliile shaderului, 0=high 1=low
» +r_waterforceexpensive # - ajusteaza detaliile apei, 0=low 1=high
» +r_waterforcereflectentities # - ajusteaza reflectivitatea apei, 0=low 1=high
» +r_shadowrendertotexture # - ajusteaza detaliile umbrelor, 0=low 1=high
» +mat_colorcorrection # - ajusteaza corectia culorilor, 0=low 1=high

Moduri de filtrare:

» +mat_trilinear 0 - foloseste modul biliniar
» +mat_trilinear 1 - foloseste modul triliniar (recomandat)
» +mat_forceaniso # - foloseste modul triliniar unde # se inlocuieste cu valorile 2, 4, 8 sau 16 cu cat valoarea este mai mare cu atat va folosi mai multe resurse
» +mat_hdr_level # - ajusteaza nivelul maxim al efectului luminozitatii 0=oprit (off) si foloseste mai putine resurse, 2=toate (full)


[ Edited Mon Oct 19 2009, 07:49PM ]
Back to top
 

Jump:     Back to top

Copyright ©2006 - 2017 csarmy.com. All rights reserved. Site gazduit de Hosteus.