Forums
Counter Strike :: Forums :: Romanian Forums :: Setari Counter Strike
 
<< Previous thread | Next thread >>
Ping tweaks - cl_updaterate, cl_cmdrate, rate
Moderators: Giovanni, Bot1
Author Post
Giovanni
Fri Jan 26 2007, 09:02PM

Registered Member #1
Joined: Thu Jun 29 2006, 01:31AM
Posts: 102
Cele mai importante 3 variabile care ajuta in performanta jocului sunt cl_updaterate, cl_cmdrate si rate.


cl_updaterate - Cu cat valoare este mai mare cu atat esti mai bine sincronizat cu serverul, comanda cu care poti controla cate pachete de date vrei sa primesti de la server. Minim 10, maxim 102, valoare default setata de valve 20

cl_cmdrate - Prin aceasta comanda poti seta numarul pachetelor de date pe secunda prin care tu clientul le trimiti catre server. Cu cat aceasta valoare este mai mare cu atat este mai bine pentru ca serverul raspunde mai repede la comenzile pe care le executii. Minim 10, valoare default setata de valve 30.

rate - Numarul maxim de bytes pe secunda pe care clientul le cere de la server. Minim 1500, maxim 20000 100000, valoare default setata de valve 9999.


ex_interp - Cu aceasta comanda poti controla calcularea timpul in care iti arata pozitia jucatorilor pe harta (valoarea minima fiind de 9 milisecunde adica ex_interp 0.009, valoarea maxima = 100 milisecunde adica ex_interp 0.1). Se calculeaza astfel 1:cl_updaterate (exemplu 1:100 = 0.01), sau automat prin ex_interp 0. Valve recomanda setarea la 100 milisecunde (ex_interp 0.1)

Pentru serverele online eu recomand urmatoarele setari:

cl_updaterate 30 - majoritatea serverelor au valoarea prestabilita sv_maxupdaterate 30, setati o valoare mai mare doar daca ati verificat prin net_graph 1

cl_cmdrate 105

rate 20000 100000
Aici e dependenta de setarile serverului pentru sv_minrate si sv_maxrate orice valoare care nu este in intre cele doua variabile ale serverului este ignorata si se impune valoarea minima adica sv_minrate. Valoarea maxima pentru sv_maxrate este de 100000 (bytes).

ex_interp 0.1

Multi considera ca ex_interpul setat la 10 milisecunde (ex_interp 0.01) e cea mai buna valoare, asa e dar nu si in cazul serverelor online, aceasta valoare se justifica doar in cazul retelelor "lan" unde timpurile de acces intre calculatorul personal si serverul pe care joci este mai mic de 10 milisecunde.

Daca serverul online sustine setarea unei valori ex_interp de 10 milisecunde adica are sv_maxupdaterate setat la valoarea maxima 100 iar pe server lantenta medie a unui jucator este de 30 de milisecunde iar tu joci cu ex_interp 0.01 o sa ceri actualizarea pozitiei pe harta a jucatorului odata la 10 milisecunde ceea ce nu este posibil deoarece in medie jucatorul trimite actualizari catre server cu pozitia sa pe harta odata la 30 de milisecunde rezulta ca o sa iti vezi adversarul in poze sau tremurand ceea ce iti indica faptul ca tu ceri updateuri mai multe decat conexiunea lui poate trimite din cauza limtarilor tehnice sau schimbului de trafic intre operatori.


[ Edited Tue Apr 15 2014, 06:42PM ]
Back to top
 

Jump:     Back to top

Copyright ©2006 - 2017 csarmy.com. All rights reserved. Site gazduit de Hosteus.